۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲

پزشکیان: مخالفان کابینه، احمدی نژادی های مجلس هستند

پزشکیان صحبت های محمد علی نجفی را منطقی داست و گفت : آقای نجفی از موضع انصاف صحبت کرد. ایشان نیامد رای گدایی کند. بنده به عنوان یکی از نمایندگان مجلس سخنان ایشان را قانع کننده می دانم .

pezeshkianمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

یک وزیر دولت اصلاحات بر این باور است که حسن روحانی دفاع خوبی از اعضای کابینه اش نداشته است.

مسعود پزشکیان اظهار داشت : همه باید درباره وزرا منصفانه قضاوت کنند.وقتی وزیراعلام می کند معتقد به نظام ، ولایت و انقلاب است نمی دانم چراعده ای سعی می کنند ثابت کنند که اینگونه نیست.واقعیت این است که اینکه کسی حرفی برای گفتن داشته باشد را نباید به معنای ضد بودن با کسی تلقی کرد.
وی افزود: ما یک خانواده هستیم باید دست در دست هم بدهیم و مشکلات را حل کنیم نه اینکه اگر عیبی دیدم یا نظرات با ما یکی نبود برای هم جبهه درست کنیم.
نماینده مردم تبریز تصریح کرد : من تعداد مخالفان وزرای پیشنهادی را در حدی نمی بینم که رای اعتماد به وزرا را تحت الشعاع قرار دهد . البته اگر اطلاع رسانی ناقص باشد ممکن است برخی موضع گیری ها دیگران را تحت تاثیر قرار دهد.
پزشکیان صحبت های محمد علی نجفی را منطقی داست و گفت : آقای نجفی از موضع انصاف صحبت کرد. ایشان نیامد رای گدایی کند. بنده به عنوان یکی از نمایندگان مجلس سخنان ایشان را قانع کننده می دانم .
وزیر دولت اصلاحات در بخش دیگری از سخنانش به منتتقدان کابینه روحانی اشاره کرد و گفت : اینها حامیان احمدی نژاد هستند که این روزها به راحتی از کابینه روحانی نقد می کنند . در حالی که بنده یکبار ندیده ام مشکلات نشات گرفته از سیاست های دولت احمدی نژاد را مورد نقد و بررسی قرار دهند. امروز طلاق ،بدحجابی، اعتیاد و مشکلاتی دیگر در جامعه بیداد می کند . بنابر این سوال اینجاست که چرا حامیان آقای احمدی نژاد و منتقدان امروز آقای روحانی یکبار نقد نکردند که چرا  وضعیت اینگنونه است.
پزشکیان ادامه د اد: متاسفانه ما در نقدها خیلی وقت ها انصاف را نمی بینیم . به طوری که حتی افراد بعضا دوست و دشمن خود را یک جور نگاه می کنند. این نماینده مجلس با انتقاد از دفاعیه روحانی از کابینه گفت : نمی دانم چرا روحانی محکم از کابینه دفاع نکرد . در کلیاتی که ایشان مطرح کرد آنگونه که باید از وزرا دفاع نشد. اگر بنده صفر کیلومتربودم نیاز داشتم آقای روحانی صحبت های بیشتری مطرح کرده و من را قانع کنند.
وی افزود: بنده در برخی از موارد نظری خلاف دفاعیات آقای روحانی داشتم.در برخی نگاه هایی که ایشان از نظر کارشناسی مطرح کرد من فکر نمی کنم دید ایشان درست باشد. البته این به معنای مخالفت یا رای ندادن بنده نیست زیرا معتقدم ما باید اجازه دهیم دولت کارش را انجام دهد.
منبع: خبرگزاری آریا
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

4 + 6 =