۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷

سوءمدیریت سال‌های اخیر کشور را از توسعه دور نگه داشت

متاسفانه در سال‌های اخیر دانش مسئولان کشور در حد مسئولیت آنان نبوده است و سوء مدیریت‌ها سبب عقب‌ماندگی کشور در برخی حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی شده است.از چند سال قبل قول دادند که دیگر ویژه‌خواری در کشور به این شکل صورت نگیرد ولی در سال‌های اخیر بیشترین مفاسد تاریخ کشور را شاهد بوده‌ایم.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

امیر پورکمالی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: با یک تحقیق ساده درباره حوزه توسعه در خواهیم یافت که توسعه‌یافتگی باید از طریق فرهنگ‌سازی محقق شود. بیشتر مردم کشور ما در رابطه با توسعه علم کافی ندارند و باید سطوح بالای جامعه به تک تک مردم آموزش توسعه بدهند.

 

وی ادامه داد: به طور مثال کشور ترکیه توسط رسانه‌های خود آموزش کافی را در رابطه با توسعه و فرهنگ توسعه به مردم خود منتقل کرد و به آنان آموخت توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در گرو یکدیگر است. صداوسیمای کشور ما ما نیز باید اینگونه عمل کند.

 

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی باهنر شیراز با بیان اینکه “سوء مدیریت کشور را از توسعه دور نگه می‌دارد”، افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر دانش مسئولان کشور در حد مسئولیت آنان نبوده است و سوء مدیریت‌ها سبب عقب‌ماندگی کشور در برخی حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی شده است.

 

پورکمالی همچنین یادآور شد: از چند سال قبل قول دادند که دیگر ویژه‌خواری در کشور به این شکل صورت نگیرد ولی در سال‌های اخیر بیشترین مفاسد تاریخ کشور را شاهد بوده‌ایم.

 

این فعال دانشجویی در پایان گفت: اگر قرار باشد تغییری در کشور شکل بگیرد و توسعه حاصل شود، کشور باید به تخصص‌گرایی روی بیاورد و با نظارت دقیق مدیران لایق به سمت توسعه‌یافتگی حرکت کنیم.

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 84 = 86