۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲

درایتی: میلی منفرد نشاط و شخصیت دانشجویی را باز می‌گرداند

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

derayatiمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

«مصطفی درایتی» اظهار داشت: تاکنون عملکرد آقای علوی را ندیده‌ام تا نسبت به آن قضاوت کنم اما با توجه به صحبت‌های وی، جای امیدواری است با پاسخ به مطالبات مردم ، محدودیت‌ها را رفع کند.

وی ادامه داد: هرچند آقای یونسی گذشتهٔ روشن تری داشت و اظهاراتشان امیدوار کننده‌تر بود ولی در مورد آقای علوی هم امیدواریم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آزادی زندانیان سیاسی از مطالبات اساسی مردم است و آقای روحانی هم این موضوع را می‌داند.

به گفتهٔ آقای درایتی، اتفاقاتی که در ۴ سال گذشته در دانشگاه‌ها رخ داد برای هیچ قشری اعم از استاد و دانشجو قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: باید در دانشگاه، تغییراتی را هم در جهت علمی و هم در جهت سیاسی و فرهنگی ایجاد کنیم تا بتوانیم نشاط دوباره را به جامعه برگردانیم. جهت گیری‌ها و فضای حاکم بر کشور، هم به جایگاه علمی دانشگاه‌ها لطمه می‌زند و هم شخصیت دانشجویان را خدشه دار می‌کند.

این استاد دانشگاه در ادامه بیان کرد: امیدواریم با توجه به مدیریت آقای میلی منفرد در دانشگاه‌ها و باتوجه به اهمیتی که به این موضوع می‌دهند، مشکلات یاد شده برطرف شود.

مشاور رییس دولت اصلاحات در پایان اظهار داشت: بخش عمدهٔ مشکلات جامعه، ناشی از بسط تقکر طیف رادیکال اصولگرا است. نباید انتظار داشت نمایندگان افراطی مجلس در برابر معرفی کابینه آقای روحانی سکوت کنند.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی پویش

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 1 = 11