۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۶

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مادر شهید فرخزاد سلحشور، دانشجوی خط امام

امروز مادر دانشجوی خط امامی و شهید ارزشمند شهرمان، از میان ما رفت تا شاید آتش این مصیبت جان‌سوز برای بار دیگر، درد بی دردی‌مان را علاج شده و بیدارمان سازد. او مادر دانشجوی شهیدی بود که در معیت شهید حسین علم الهدی، شهید شرفی و دیگر همرزمانش حماسه‌ی هویزه را رقم زد. این مادر هجران کشیده از میان ما رفت و به فرزند شهیدش پیوست تا شاید هشیار شویم و دستی که به نام انقلاب، بر جان انقلاب می تازد را قلم کنیم و زبانی که با نام انقلاب، میراث شهدای گلگون کفن انقلاب و دفاع مقدس را نفی...

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-دانشگاه:

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا به مناسبت درگذشت مادر شهید فرخزاد سلحشور دانشجوی همرزم شهید علم الهدی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرده اند.

 الآن شما در این عصر که ملاحظه می‏کنید جوان‏هایی هستند که واقعاً فداکاری می‏کنند، واقعاً رو به شهادت می‏روند. کسانی هستند که واقعاً جوان‏هایشان را به شهادت می‏فرستند و خوشحال هم هستند. این همان سنخ هست، لکن تفاوت این است که آنجا معرفت یک معرفت عالی‌مقامی است و اینجا به آن مرتبه نرسیده است، اینجا نمونه‏ای از اوست. فداکاری‏های جوان های عزیز ما و پدرهای آنها و مادرهای آنها همان نحو است که آنها کردند. اینها ذبح می‏شوند به همان طوری که اسماعیل ذبح شد و به همان طوری که فدیه اسماعیل به حسب روایات ذبح شد. و ما باید بگوییم که عاجزیم از اینکه همین فداکاری که اینها دارند هم، ما عاجزیم که تصور کنیم.

“امام خمینی(ره)

خبر اندوهبار درگذشت مادر دانشجوی خط امام(ره)، شهید والامقام «فرخزاد سلحشور»، موجی عظیمی از حزن و اندوه را در قلب دلباختگان راه خمینی(ره) به راه اندخته است. خبر اندوهباری که نه تنها یاد و خاطره‌ی مادری هجران کشیده را در کوچه‌های این شهر زنده کرده، بلکه جویبار یاد آرمان‌ها و اهدافی که دانشجویان پیرو خط امام(ره) برای تحقق آن‌ها خون و عرق ریختند را باری دگر به جریان اندخته است. و این آرمان‌ها، همان میراث گرانبهای شهدا و امام شهداست که این روزها یا فراموش شده و یا به دست “بی هنران دیروز و مدعیان امروز” (به تعبیر خمینیس) در حال تحریف و استحاله است.

به دست همان هایی که در روزگار انقلاب یا “متواری” بوده اند و یا مبارزه با شاه را “حرام” می دانستند اما این روزها از انقلابیون، انقلابی تر شده اند و هر روز یاران حقیقی امام(ره) و انقلاب و آرمان های ایشان را مورد هجمه ها و تهمت های ناروا قرار می دهند. یک روز ”استقلال” را، یک روز ”آزادی” را و هر روز “جمهوریت” و “اسلامیت” را. روزگاری قرار بود که افتخار انقلاب حمایت از مستضعفان و پابرهنگان باشد اما این روزها زخم تازیانه‌های فساد، رانت و ضعف نظام اقتصادی بر گرده‌ی مستضعفان و پابرهنگان نشسته و بی دردی عظیمی ما را فراگرفته است. گویی که مرده ایم!

امروز مادر دانشجوی خط امامی و شهید ارزشمند شهرمان، از میان ما رفت تا شاید آتش این مصیبت جان‌سوز برای بار دیگر، درد بی دردی‌مان را علاج شده و بیدارمان سازد. او مادر دانشجوی شهیدی بود که در معیت شهید حسین علم الهدی، شهید شرفی و دیگر همرزمانش حماسه‌ی هویزه را رقم زد. این مادر هجران کشیده از میان ما رفت و به فرزند شهیدش پیوست تا شاید هشیار شویم و دستی که به نام انقلاب، بر جان انقلاب می تازد را قلم کنیم و زبانی که با نام انقلاب، میراث شهدای گلگون کفن انقلاب و دفاع مقدس را نفی می کند ببریم.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره‌ی تمامی دانشجویان شهید پیرو خط امام (ره)، این ضایعه اندوهناک را به تمامی دانشجویان خط امام(ره) سراسر کشور، بازماندگان این مادر هجران کشیده‌ی شهرمان و تمامی پویندگان راه حقیقت و عدالت، تسلیت عرض می نماید. امید است که برای بار دیگر حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی مردم، شهدا و امام شهدا(ره)، نصب العین قرار داده شده و با حضور یاران حقیقی امام(ره) و انقلاب، در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی قدم برداریم.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 47 = 49